Full Informatiu Gener 2023

GENER  – Any  2023 – curs 22/23

FULL INFORMATIU

Oferta Formativa 2n torn 2022-2023

Ja podeu consultar les activitats formatives de 2n torn del Pla de Formació de les Garrigues en aquest enllaç. També podeu  consultar altres activitats formatives al cercador d’activitats XTEC.

El procés d’inscripció a les activitats serà del 7 al 17 de gener 2023. Es podrà consultar les assignacions a partir del 31 de gener 2023. L‘inici a les activitats de formació serà a partir del 6 de febrer 2023.

Formació segon torn Llengües Estrangeres

En aquest document podeu consultar  la formació prevista de llengües estrangeres per aquest segon torn.
Inscripcions obertes del 7 al 17 de gener.

Reconeixement de projectes d’innovació pedagògica.

S’ha publicat al DOGC la Resolució de reconeixement de projectes d’innovació pedagògica. El termini per a presentar la sol·licitud, juntament amb la memòria del projecte d’innovació pedagògica és del 4 de novembre de 2022 al 13 de gener del 2023.

XXVIII Concurs El Gust per la Lectura

El Departament d’Educació convoca el XXVIII Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics. El període d’inscripció és del 14 de novembre de 2022 al 18 de gener de 2023.

Proves Cangur 2023

Les proves Cangur de matemàtiques organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) es realitzaran el 16 de març de 2023 i, com en els anys anteriors, abasten tots els nivells des de 5è de primària a 2n de batxillerat. El terminis d’inscripció, per a tots els nivells, és del 15 de novembre de 2022 al 20 de gener de 2023.

7a edició de la ROBOCAT, El Campionat de Robòtica de Catalunya

L’Associació El Racó dels Robotaires et conviden a participar en la 7a edició de la ROBOCATEl Campionat de Robòtica de Catalunya. La temàtica i el repte de la ROBOCAT 2023 s’ambienten en l’Agricultura Sostenible.

Inscripcions obertes fins el 13 de febrer de 2023.

Menú de recursos, nou currículum

Us compartim aquest espai virtual creat pel Servei d’Innovació, Xarxes i Serveis Educatius de la Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües del Departament d’Educació per tal de donar visibilitat i gestionar la difusió de recursos, materials, projectes, informacions i actuacions als centres, professorat, alumnat i xarxes.

III Concurs Jo tinc la paraula

Aquest concurs té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc. El període de lliurament dels vídeos és del 2 de novembre de 2022 al 17 de febrer de 2023.

42è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics. El concurs s’adreça a alumnes de totes les escoles d’educació primària, així com les d’educació especial, de Catalunya. Inscripcions obertes fins 17 de febrer.

Programa internacional Erasmus +

Erasmus+ és el programa de la UE per donar suport a l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa. Pel període 2021-2027, disposa d’un pressupost aproximat de 26.000 milions d’euros, el doble de fons que en el període anterior (2014-2020).

Termini per presentar el formulari 23 de febrer de 2023

X Edició dels Jocs Florals

Ja s’han penjat a l’XTEC les bases de la X edició dels Jocs Florals així com els treballs guanyadors de l’edició anterior.