Full Informatiu Gener 2022

GENERALITAT DE CATALUNYA
Departament d’Educació
Serveis Educatius

GENER – Any  2022 – curs 21/22                                              FULL INFORMATIU

Activitats 2n torn PFZ

El procés d’inscripció a les activitats serà del 7 al 18 de gener 2022. Es podrà consultar les assignacions a partir del 31 de gener 2022 L‘inici a les activitats de formació serà a partir del 7 de febrer 2022

#100tífiques 2022

El dia 11 de febrer de 2022 organitzen la quarta edició de  l’esdeveniment #100tífiques. És una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Publicat el primer Butlletí Digital del Banc de Recursos. La Lectura, font de plaer i de coneixement, d’aquest curs 21-22. És un recull de les novetats relacionades amb la lectura, en tot el seu abast, incorporades al BDR al primer trimestre del curs 2021-22 pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya.

6è concurs #HipHopPau, per al jovent sensibilitzat amb la cultura de pau

L’ICIP ha obert la convocatòria de la sisena edició del Concurs de Hip-hop per la Pau, que estarà vigent fins al 31 de gener de 2022, coincidint amb la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).

7a edició Premi “Montse Novell” de Treballs de Recerca de Batxillerat

L’ Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues a Catalunya (AMIT-CAT) convoca el 7è Premi ‘Montse Novell’ per a Treballs de Recerca de Batxillerat, adreçat a reconèixer el millor treball de recerca en temes que se centrin o bé ofereixin dades i comparatives sobre la dona i les seves aportacions a la ciència i tecnologia.

ROBOCAT 2022

Les inscripcions a la ROBOCAT 2022 estaran obertes del dia 10 de juny de 2021 al 13 de febrer de 2022. Us podeu inscriure a través del següent enllaç.

Trobareu tota la informació a la pàgina web robocat.cat

XXVII Concurs El gust per la lectura

El Departament d’Educació convoca el XXVII Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics. Adreçat a alumnes d’educació primària i secundària. El període previst és del 15 de novembre al  21 de gener de 2022.

Proves Cangur de Matemàtiques

La Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) organitza la prova Cangur de matemàtiques que enguany es realitzarà el 17 de març de 2022. Com ens anys anteriors les proves abasten tots els nivells des de 5è de primària a 2n de batxillerat. Us podeu inscriure del 10 de gener al 22 de febrer de 2022

Wapps.cat

Enguany es celebra la 12a edició del wapps.cat, concurs de creació de pàgines web i aplicacions mòbils en català de la Fundació.cat on es proposa que l’alumnat pugui desenvolupar un lloc web real o una aplicació mòbil de manera gratuïta. D’aquesta manera, qualsevol projecte que desenvolupin a l’aula el podran fer visible a la xarxa i que sigui consultable per a tothom. Inscripcions obertes fins al 4 de febrer de 2022!