Full Informatiu Abril 2023

ABRIL  – Any  2023 – curs 22/23

FULL INFORMATIU

Audició musical primària (4t, 5è i 6è): Tubs Boomwhackers

Els dies 11 i 12 d’abril es durà a terme l’audició musical per l’alumnat de 4t a 6è de la comarca amb tubs boomwhackers a càrrec de Santi Carcasona a la sala Maria Lois de Les Borges Blanques.

Teatre en anglès (4t, 5è i 6è): “Frankenstein”

El proper dimecres, 12 d’abril es durà a terme l’activitat de teatre en anglès, amb l’obra “Frankenstein” adreçada a l’alumnat de 4t a 6è  de la comarca al pavelló de l’oli de les Borges Blanques.

Sortida per la comarca

A partir del dia 21 d’abril fins el 26 de maig es durà a terme la Sortida per la comarca. Aquest curs es visitarà la reserva natural  Mas de Melons (Castelldans) i la Roca del Moros del Cogul.

Nou Material al CRP Garrigues

Ja teniu disponible i podeu demanar en préstec al CRP Garrigues el següents materials:

• Maleta “Parlem?”: Conjunt de tres dispositius pensats per gravar i escoltar la veu. Serveixen per treballar la comunicació oral i són aplicables a qualsevol àmbit, nivell i necessitat educativa: comunicador àlbum de fotos, caixes parlants i mural interactiu
  • Croma: Fons verd amb estructura per a gravar video o fotografia i poder canviar el fons
  • Aro de llum: Pel mòbil, amb peu i comandament a distància.
  • Camí de Ronda: joc per iniciar a l’alumnat en l’aprenentatge del català

També podeu disposar els següents DVDs: “Las niñas“, “Raya, el último dragón” i “Ainbo. La guerrera del Amazonas

Programar una situació d’aprenentatge (infantil, primària i ESO)

Document-plantilla per programar al drive una situació d’aprenentatge amb els nous currículums, segons l’etapa educativa (infantil, primària i ESO).

XII Edició del Concurs Còmic Barcelona

L’acte de lliurament de premis es realitzarà el 2 d’abril a les 12h a Còmic Barcelona 2023. S’informarà als finalistes de la data, el lloc i les condicions en el mateix moment que se’ls notifiqui que són finalistes. Per sol·licitar més informació us podeu adreçar al correu pedagogia@ficomic.com o biblioteques@xtec.cat

• 17, 18 i 19 d’abril Jornades de presentació dels programes d’Innovació de FP – Inscripció prèvia

Presentació del programa d’innovació GEP

El propvinent, dia 11 d’abril a les 09:00h tindrà lloc la presentació del programa d’innovació GEP a través de l’enllaç del google meet. (Durada de la presentació i dubtes 1 hora i mitja aproximadament).

Presentació del programa Faig

El proper dia 11 d’abril es farà la presentació del  Programa FAIG a les 11.00 h Enllaç zoom

Presentació del currículum d’Educació Infantil

El proper dia 13 d’abril webinar de presentació del currículum d’Educació Infantil (17:30 h)- Enllaç a la webinar

18a edició del concurs escolar Consumópolis

FASE AUTONÒMICA: Del 28 de març al 14 d’abril de 2023. Presentació de sol·licitud de participació.

Inici inscripcions mSchools Students Awards

El dia 7 d’abril s’nicia el periode d’inscripció a mSchools Students Awards  Enllaç web

Jornades de presentació dels programes d’Innovació de FP

Els dies 17, 18 i 19 d’abril tindran lloc les Jornades de presentació dels programes d’Innovació de FP – Inscripció prèvia

X Edició Jocs Florals de Catalunya

Us recordem que el darrer dia per a presentar els treballs realitzats pels centres serà el 20 d’abril.

16è Concurs “Joves i Mobilitat” . Nou termini d’inscripció

S’amplia fins al 30 d’abril la data d’entrega dels treballs de la 16a edició del concurs “Joves i Mobilitat”. Així que encara sou a temps de presentar les propostes dels vostres alumnes sobre la temàtica d’enguany: Les bicicletes, els joves i les noves mobilitats.

Missió: Joan Oró. Recursos pedagògics

Dintre de les accions endegades amb motiu del centenari del naixement de Joan Oró, un equip format per professorat dels centres docents lleidatans, coordinat pels serveis educatius del Departament d’Educació, ha treballat en el disseny i recopilació d’activitats dirigides a fomentar les activitats d’indagació científica entre l’alumnat. El resultat es aquest banc de recursos que, en forma de lloc web.