Finalistes de la fase territorial dels X Jocs Florals a Les Garrigues

Hi van participar 5 centres de primària i 2 de secundària. Hi va haver representació en 10 categories. El nombre total d’alumnat que ha participat ha estat  35 de primària i 77 de secundària.

Els guanyadors de la Fase Comarcal Garrigues van ser:

• Categoria A1: Escrit titulat Els pirates sense vaixell presentat amb el pseudònim Amistat que correspon al grup d’alumnes Joel Fontanet Vidal, Ismael Brikh, Nada Maaroof, Gal·la Reinaldos Pes i Afnan Jbari del centre ESC de la Granadella de La Granadella.
  • Categoria A2: Escrit titulat El gat presentat amb el pseudònim Rono que correspon al grup  d’alumnes Edna Roqué Guiu, Didac Dolcet Serlé i Nasr Ismail del centre ESC Set Focs de Bellaguarda.
  • Categoria B1: Escrit titulat La seva curta història presentat amb el pseudònim Sauls que correspon al grup d’alumnes Dídac Dolcet Serlé, Nasr Ismail, Martí Vidal Escuer del centre ESC Set Focs de Bellaguarda.
  • Categoria B2: l’escrit titulat Els meus amics presentat amb el pseudònim Wonder que correspon al grup d’alumnes Paula Sas Garrós del centre ESC de la Granadella de La Granadella.
  • Categoria C1: Escrit titulat Tres petites empremtes, de qui…? presentat amb el pseudònim Minina que correspon al grup d’alumnes Júlia Maria Bonda, Clàudia Cunillera Melis, Ona Pont Torruella i Júlia Sariol Roca del centre ESC Manuel Ortiz de Juneda.
  • Categoria C2: Escrit titulat La muntanya presentat amb el pseudònim Janja que correspon al grup d’alumnes Mariona Vidal Escuer, Haneen Ismail, Ainhoa Olivares Cabeza del centre ESC Set Focs de Bellaguarda.
  • Categoria D2: Escrit titulat La primavera presentat amb el pseudònim Neenah que correspon al grup d’alumnes Haneen Ismail, Nasr Ismail i Ainhoa Olivares del centre ESC Set Focs de Bellaguarda.
  • Categoria F1: Escrit titulat El preu dels somnis presentat amb el pseudònim Dagrisel que correspon al grup d’alumnes Griselda Morlans Visa del centre INS Josep Vallverdú de Les Borges Blanques.
  • Categoria F2: Escrit titulat L’oliver presentat amb el pseudònim Ania que correspon al grup d’alumnes Aina Gelonch Rosset del centre INS Josep Vallverdú de Les Borges Blanques.
  • Categoria H: Escrit titulat La terra presentat amb el pseudònim Adraugalleb que correspon al grup d’alumnes Edna Roqué Guiu, Nasr Ismail, Didac Dolcet Serlé, Martí Vidal Escuer, Ana Amaelia Estrella Torrents, Mariona Vidal Escuer, Ainhoa Olivares Cabeza i Haneen Ismail del centre ESC Set Focs de Bellaguarda