De l’Hort a casa

Maleta de la Fundació “La Caixa”, adreçada a l’alumnat de primària i secundària.

L’objectiu és informar i formar als infants sobre la producció agrària ecològica i ampliar l’oferta pedagògica relacionada amb els horts escolars ecològics. La producció agroalimentària ecològica és un sistema de producció encaminat a l’obtenció d’aliments d’elevada qualitat nutritiva i organolèptica mitjançant l’aplicació de mètodes productius  sostenibles i respectuosos amb el medi ambient i l’entorn rural, sotmesos a un estricte sistema de control i certificació.

Aquesta maleta conté propostes d’activitats fàcils d’integrar en els projectes escolars.