Ukelelé Ukelelà! Cantem i toquem sense parar

Trobada pedagògica a càrrec de Violant Olivares i Eduardo Hernández, ambdós apassionats dels instruments de corda, toquen plegats a l’ensamble de música iberoamericana En Clave de Son i co-dirigeixen Cuicacalli Espai de Música.  Son els autors del conte il·lustrat “Amb el cor content, l’ukelele tocarem”, editat per Harmony Games. Junts han dissenyat els continguts de la plataforma Kunde School d’aprenentatge de l’ukelele per a infants i el projecte “Ukelelé, ukelelà! Cantem i toquem sense parar!”, amb la il·lusió de poder acompanyar molts docents en la seva introducció a les escoles.

Data: 2 d’octubre de 10h a 14h.

Lloc: Espai obert al col·legi mare de Déu de Montserrat de Les Borges Blanques

Adreçat: a tot el professorat que vulgui impulsar la pràctica instrumental amb l’ukelele (o ukulele, ambdós termes normativament acceptats en català) a escoles i instituts, però també per a escoles de música, conservatoris o a qualsevol altre espai on en sigui el protagonista, com ara projectes de música comunitària als barris, activitats extraescolars, centres de dia per a persones grans, grups de música en família, musicoteràpia, etc.

Inscripció fins el 26 de setembre