Setmana Bio a l’escola

Aquest any, per primera vegada, es celebrarà la Setmana Bio a l’escola del 23 al 29 d’octubre, per tal d’ajuntar el projecte Setmana Bio del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació i el Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica,  i potenciar les activitats de promoció dins de l’àmbit d’ensenyament i la comunitat educativa. Així doncs, aquesta Setmana Bio a l’escola consistirà en programar, al llarg d’una setmana, tot un seguit d’activitats destinades a donar a conèixer i promoure la producció i l’alimentació ecològica entre la comunitat educativa.

Per més informació