Finalistes de les Garrigues al Certamen de Lectura en Veu alta

El passat dimecres 5 de juny es va celebrar al Teatre Nacional de Catalunya la final del 15è Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, impulsat per la Fundació Enciclopèdia . Hi van competir 49 alumnes finalistes de centres escolars de tot Catalunya. Entre aquests finalistes hi havia els alumnes de l’INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques, que van participar en la categoria de “Tropa de Corsaris”.

En aquesta ocasió no van poder ser endur-se el primer premi, però cal donar-los l’enhorabona pel sol fet d’haver arribat a la final.