La ciència en primera persona a les Garrigues

Un any més i ja en són 23 que el Departament d’Ensenyament organitza la Setmana de la Ciència als centres educatius amb l’objectiu fonamental de despertar i potenciar l’interès del jovent per la ciència i la tecnologia.

Dins d’aquesta setmana i concretament avui s’ha celebrat aquesta activitat anomenada “La ciència en primera persona”. En primera persona perquè hem tingut la sort de comptar amb la presència de la investigadora Sra. Marta Coronado, estudiant de doctorat a la Universitat Autònoma de Barcelona.

La xerrada que ha portat per títol “La trilogia de la vida: genomes, evolució i selecció natural” s’ha realitzat a la Sala Maria Lois de les Borges Blanques. Hi ha assistit un total de 115 nois i noies, alumnat de 3r i 4t d’ESO del Col·legi Mare de Déu de Montserrat i alumnat de 4t d’ESO de l’INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques.