Lliurament de Premis X Concurs dels Jocs Florals Escolars

El dijous 18 de maig va tenir lloc el lliurament dels premis de la fase territorial del X Concurs dels Jocs Florals Escolars que organitza els Serveis Educatius del Departament d’Educació a Lleida a la Sala Alfred Perenya de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lleida.

L’alumnat de la comarca seleccionat com a guanyador pel jurat territorial de Lleida va estar el següent:

• En la categoria D2– Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, d’educació primària, poesia amb l’escrit titulat La primavera presentat amb el pseudònim Neenah que correspon al grup d’alumnes Haneen Ismail, Nasr Ismail, Ainhoa Olivares de l’ESC Els Set Focs de Bellaguarda.
  • En la categoria F1– Primer i segon curs d’Educació Secundària Obligatòria, prosa amb l’escrit titulat El preu dels somnis presentat amb el pseudònim Dagriselque correspon a l’alumna Griselda Morlans Visa de l’INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques.
  • En la categoria F2– Primer i segon curs d’Educació Secundària Obligatòria, poesia amb l’escrit titulat L’oliver presentat amb el pseudònim Ania que correspon a l’alumna Aina Gelonch Rosset de l’INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques.

Enhorabona als guardonats!!

El dissabte 17 de juny a les 10:30 h es farà l’acte de proclamació i lliurament dels guardons dels X Jocs Florals Escolars de tota Catalunya, que es farà a l’Auditori de les Cotxeres de Sants de Barcelona.