Jocs Florals

floralsIV Jocs Florals

El Departament d’Ensenyament convoca els IV Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita de l’alumnat d’educació primària i secundària obligatòria.  Aquest any s’inclou una segona categoria, el conte audiovisual il·lustrat adreçat a l’alumnat de primària i d’escoles d’educació especial. Termini per presentar els treballs al CRP de les Garrigues fins el 28 d’abril.

Bases dels IV Jocs Florals Escolars de Catalunya.   Bases del Conte Audiovisual Il·lustrat