X Edició Jocs Florals de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els X Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especial. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

En el següent enllaç trobareu el formulari d’inscripció de la vostra participació. El termini per a fer aquesta inscripció és l’1 de març. Principalment us demana quines són les categories en les que preveieu participar i en el cas que vulgueu participar en la categoria de Conte audiovisual il·lustrat (categoria H), teniu l’opció d’inscriure-us com a docent en una càpsula de formació per tenir coneixements i tècniques audiovisuals per acompanyar a l’alumnat en la creació del conte il·lustrat. La data prevista d’aquesta formació és el dimarts 28 de febrer de 17 a 19h.

El darrer dia per a presentar els treballs realitzats pels centres serà el 20 d’abril. En breu s’indicarà la forma de presentar-los.

Al blog Conte audiovisual il·lustrat podeu trobar una proposta per treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

Al següent enllaç podeu consultar les bases de la X edició dels Jocs Florals així com les de la categoria H: el conte audiovisual i  els treballs guanyadors de l’edició anterior.

Més informació

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>