Concurs de vídeos escolars X(p)rimenta 2021

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) organitzen el 11è Premi de Comunicació Científica Audiovisual anomenat X(p)rimenta 2021.

Aquesta convocatòria s’adreça a alumnes i a docents que vulguin fer un experiment científic i filmar-lo en vídeo, amb dos objectius: divulgar un principi científic o tecnològic vinculat al currículum dels ensenyaments de primària, secundària, batxillerat o cicles formatius, i aprendre a usar les bases del llenguatge audiovisual. Els vídeos guardonats es poden incorporar al portal Recerca en Acció.

Enguany comença el curs 2021 – 2022 de forma creativa i original participant en el concurs X(p)rimenta 2021 amb els teus alumnes. Anima’t, agafa la càmera i grava el vostre experiment científic!
En aquesta edició es poden guanyar uns premis espectaculars: des d’un xec regal per bescanviar-lo per material científic per a l’escola, fins a entrades per activitats científiques a museus, entre moltes altres coses.

Si vols més informació, consulta les bases de participació.

Formulari d’inscripció

Terninis:

• 28 d’octubre de 2021: data límit per enviar els vídeos.
  • 18 de novembre de 2021: publicació dels finalistes.
  • Del 22 al 26 de novembre de 2021: acte de lliurament de premis i guardons.