Codeweek

Del 8 al 23 d’octubre de 2022 se celebra la setmana de la programació, Codeweek, iniciativa promocionada per la UE que té com a objectiu apropar la programació i el pensament computacional a l’alumnat.

Enguany, des del Departament d’Educació,s’han organitzat dues Jornades Lúdiques de programació, obertes per a tot l’alumnat dels centres educatius de Catalunya, on es plantejaran uns reptes de programació que podran ser resolts amb Scratch Jr, Scratch o micro:bit.

La inscripció està oberta fins el 14 d’Octubre. En aquest enllaç trobareu tota la informació.

D’altra banda, s’han impulsat nous grups de treball de Pensament Computacional, al voltant de App Inventor, micro:bit, Scratch i PC desendollat. Consulteu aquest enllaç per a més informació.