Estada Escola Marta Mata

La comunitat de grans de l’Escola Marta Mata a les afores de Sant Miquel de Cuixà
La comunitat de grans de l’escola Marta Mata de Vilanova del Camí ha tingut l’honor de ser la primera escola que ha realitzat una estada a l’EdA del Canigó.… Llegeix més»

Primera sortida de l’EdA del Canigó

El passat 8 d’octubre varem realitzar la nostra primera actuació amb el “Ensemble scolaire St Joseph” de Prada. Junts varem treballar llengua, paisatge, llegendes i natura fent un itinerari de Prada fins al Castell de Rià que ens va permetre conèixer millor el territori. Des… Llegeix més»

Trobada de coordinació 2015-2016

Iniciem el nou curs amb la trobada de coordinació per tal de poder preparar les estades i les sortides dels centres que realitzaran activitats al EdA del Canigó. La trobada de coordinació serà el proper 4 de setembre de 10.00h a 14.00h al Centre Transfronterer… Llegeix més»

Benvinguts

Benvingudes i benvinguts al bloc del recent inaugurat Entorn d’aprenentatge del Canigó. Amb aquesta entrada iniciem una aventura que pretén acostar el patrimoni natural i cultural de la Catalunya Nord a estudiants de cicle superior de primària, educació secundària i batxillerat.
Aquesta iniciativa pedagògica no seria… Llegeix més»