Sergi Marqués, alumne del CREDA Tarragona, ha escrit la seva primera novel·la

Us presentem al Sergi Marqués Sancho, un noi de 16 anys d’Alcanar i alumne del CREDA Tarragona, que s’ha llençat amb molta força i imaginació al fantàstic món de la creació literària, publicant la que ja és la seva primera novel·la “La visión del superviviente”.

Sergi és un apassionat de la tecnologia i la informàtica des de primerenca edat. Als deu anys li van començar a agradar les històries bèl·liques, de supervivència i ciència-ficció. Així que tres anys després va començar a escriure el seu primer llibre amb la intenció de crear una història del gènere que l’apassiona. Al final ha aconseguit publicar el seu primer llibre i la seva intenció és seguir.

Sergi ens presenta a la seva novel·la una història apocalíptica, però no la típica de la fi del món, on queden pocs supervivents, es narra una epidèmia zombi que ha provocat un anarquisme a gran escala. Un jove de secundària i amb un taratnà dropo,se  les hi haurà d’enginyar per a sobreviure. En aquesta epidèmia no hi ha dos bàndols ni tres ni quatre, sinó molts.

Si us agrada aquest genère, la podeu adquirir aquí: CÍRCULO ROJO Editorial