TEACHING DEAF LEARNERS

Us informem d’una Conferència Internacional sobre Teaching Deaf Learners, organitzat per la Kentalis i el NTID. És una conferència que engloba a l’àmplia diversitat comunicativa, lingüística i protètica dels alumnes sords, des d’una visió educativa i d’aprenentatges. Els alumnes sords són alumnes amb dret a aprendre en qualitat i en igualtat de condicions.

Animem als centres i serveis educatius a participar en aquesta Conferència, per la seva amplitud de mires i de visions respecte a la sordesa, a l’alumne sord i a les persones sordes. A l’educació del sord, les persones sordes i els professionals sords són importants, un valor afegit i caldria que el treball fos des d’una perspectiva conjunta i compartida.
Us adjuntem el programa.