Congrés Educació Pública

El proper dimarts 21 de gener de 2020 celebrarem el 3r debat del Congrés d’Educació Pública al nostre territori.
El tema del debat serà “Formació inicial, formació permanent”. Tot seguit us fem cinc cèntims de com anirà la jornada, per tal que us pugueu organitzar en funció del vostre horari i disponibilitat.
  • De 17h a 18h: Acollida, berenar i visita guiada per l’escola. Acompanyament fins al gimnàs i dinàmica dels Papers de colors;
  • 18h   Benvinguda conjunta i presentació de l’acte
  • 18:10h  Inici del debat en petits grups.
  • 19:30h  Posada en comú de les conclusions
  • 20h  Cloenda
Per tal d’organitzar-nos i tenir una previsió d’assistència, us agrairem que ompliu aquest breu formulari.
Així doncs, us convidem a assistir tot esperant que feu difusió d’aquest correu a totes les persones, escoles, entitats… que creieu que puguin estar interessades en participar.
Finalment, volem dir-vos que tot just al costat de l’escola hi ha el mercat de Montgat, on podreu disposar de 2 hores d’aparcament gratuït. A uns 200m darrera de l’escola hi ha l’aparcament de Ca n’Umbert.