Va de pirates!

Us compartim un material per treballar l’escriptura de texts narratius amb alumnes de Primària. L’objectiu final és escriure un petit conte sobre pirates i, per fer-ho, el nen o nena haurà de tirar el dau per saber quin personatge protagonitzarà la història, quin caràcter té, quin problema li ha succeït, on i quan. D’aquesta manera es pot fer servir el material en més d’una ocasió amb el mateix alumne per escriure contes diferents cada vegada, o bé fer-lo servir en grup i que cada nen i nena escrigui un conte únic.

Si us agrada la idea, us animem a fer variacions d’aquesta activitat amb diferents temàtiques, per exemple “Pànic al restaurant” o “Embolic a l’escola”.

Esperem que us sigui d’utilitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *