SORTIDA D’HIVERN

El proper dimecres 13 de desembre hi ha prevista la sortida d’hivern. Us esperem a tots i totes a les 9:30 davant l’escola Pompeu Fabra de Sant Adrià de Besòs (C/ Onze de setembre) per anar a la Casa de Cultura a veure un espectacle de màgia. Podreu recollir els vostres fills i filles a les 13:00 davant la mateixa escola Pompeu Fabra.

Pares i mares, recordeu portar l’autorització de la sortida signada aquell dia si no l’havíeu entregat anteriorment a la logopeda del vostre fill/a.

Si alguna família necessita deixar el seu fill o filla abans, ens trobareu a la seu del CREDA (C/ Joan Fiveller 11-13) a partir de les 9:00 del matí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *