octubre de 2018

Maleta de la llum

Tenim en préstec la maleta de la llum adreçada a tota l’educació infantil que inclou diferents elements i unes orientacions didàctiques: Projector de cossos opacs Panell lluminós Esfera amb miralls Aquí hi ha tot el llistat exhaustiu : MALETA DE LA LLUM i les  Orientacions didàctiques. Projector de cossos opacs      

Maleta de la llum Llegeix més »

Jornada d’educació matemàtica. 24 novembre Reus.

L’APMCM (Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals) organitza, el proper 24 de novembre, a Reus, una Jornada d’educació matemàtica que porta per lema: “L’avaluació i l’ambient de resolució de problemes”.

L’objectiu d’aquesta jornada no és més que presentar pràctiques d’aula, posar a debat temes candents en l’ensenyament de les matemàtiques i contribuir a la formació i a l’intercanvi d’experiències del professorat.

Jornada d’educació matemàtica. 24 novembre Reus. Llegeix més »

#XCB12

La Conca s’uneix a la Xarxa territorial de Competències Bàsiques de Catalunya nº 12, XCB12. La Xarxa CB està formada per un equip de docents que desenvolupen el treball per competències als seus centres, elaboren instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum per competències bàsiques i comparteixen processos

#XCB12 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut