Lectures de francès nivell ESO

Contingut de la Maleta “Lectures de francès nivell ESO”

Els títols que s’hi inclouen són de les temàtiques més diverses del gènere de misteri: detectius, colles, terror, aventures, fantàstic, etc. S’hi inclouen els següents nivells:

• 2 exemplars de diferents títols de nivell introductori
  • 3 exemplars de nivell 1 de diferents títols
  • 1 exemplar de nivell A1 +
  • 1 exemplar de nivell 2
  • 2 exemplars de nivell A2
  • 3 exemplars de nivell 3 de títols diferents

Si bé l’objectiu principal del conjunt d’obres que inclou la maleta està pensant perquè l’alumnat s’ho passi bé llegint, per al docent suposa una oportunitat per a treballar les estructures de la narració. Disposar d’un ventall ampli de llibres per a presentar els elements clau sobre els quals es construeix una obra, en aquest cas identificar els personatges, l’ambient, l’element que desencadena la trama, etc.

• La Maleta es deixarà en préstec a la biblioteca escolar de cada centre per tal que en un període de temps determinat formi part del seu fons i es presti a l’alumnat d’ESO per a la seva lectura i gaudi.
  • El període de préstec a un centre serà de 2 mesos, al final del qual es retornarà al servei educatiu.
  • El centre educatiu que rebi la maleta en préstec vetllarà en tot moment per l’estat del material.
  • La Maleta es podrà sol·licitar a partir del dia 1 de setembre de 2017 al Centre de Recursos Pedagògics (CRP)