Jocs per a treballar continguts del llenguatge

• Viure a Catalunya, fes memòria!   jocs per treballar vocabulari del nivell inicial de la llengua catalana
  • Jugant a definir la ciència  maleta viatgera de paraules de ciència, la clau per poder accedir al coneixement científic. Consta de cinc jocs de sobre taula que convida als nens i nenes a jugar amb paraules, significat i dibuixos.
  • Intelect 3D  joc perquè els alumnes es diverteixin construint paraules i comptant les puntuacions.
  • Olívia recull de tres jocs de dos nivells de dificultat pensats per a alumnes d’incorporació tardana. Es pot treballar vocabulari de noms i accions.