Aprenentatge basat en jocs

Els jocs de taula són un magnífc instrument per a potenciar tant les assignatures tradicionals (matemàtiques, llengua, medi, etc.), com les competències i habilitats socials, emocionals i cognitives (gestió de les emocions, lògica, treball en equip, etc.). Són un recurs divertit i motivador ideal per a reforçar l’aprenentatge en tota l’etapa escolar.

A JugarXJugar Girona ens oferirà la formació en Aprenentatge basat en Jocs al món de l’educació, tant formal com no formal.

. Presentació de jocs per a Infantil i Cicle inicial

. Presentació de jocs per als Cicles Mitjà i Superior

. Presentació de jocs per a Secundària (matemàtics, llenguatge, cooperatius, filosofia,…)

Taller de presentació de jocs

Voleu gaudir dels millors jocs de taula al centre? Voleu anar més enllà dels tipics parxís, oca, puzles i Monopoly? Us oferim una presentació personalitzada de jocs de taula moderns. Us farem una selecció d’aquells més adequats segons les edats dels vostres alumnes, i els vostres objectius pedagògics.