XX Certamen de lectura en veu alta

Ahir, 20 de febrer, es va celebrar el XX Certamen de lectura en veu alta. Es va celebrar al centre cívic de Bellver. Les escoles participants van ser: Escola Llums del Nord, escola Vedruna, escola Alfons I, escola Mare de Déu de Talló, escola Ridolaina i escola Bac de Cerdanya.

Cadascuna van seleccionar un alumne/a de cada categoria i van llegir un fragment dels llibres preparats prèviament.

De cada categoria: grumets vermells, grumets verds i timoners el jurat va seleccionar un participant per anar a la final de lectura en veu alta que es celebrarà a Balaguer el 16 de maig, on tots els participants seleccionats  de tota Catalunya podran demostrar la seva fluïdesa i interpretació lectora.

Agraïm l´esforç per part del mestres de les escoles que hi han participat per dedicar temps a preparar els diversos textos.

També volem agrair al jurat la seva col·laboració i el sentit comú a l´hora de triar als seleccionats que aniran a representar-nos al concurs final.

En especial, fem menció a l´Ivan que ens va fer un espectacle de màgia on els alumnes van gaudir d´una molt bona estona.

També volíem agrair a l´ajuntament per cedir-nos l´espai i totes les facilitats perquè aquest certamen fos possible.

I per últim, i no menys important felicitar  a tot l´alumnat participant pel seu treball i fer-nos gaudir d´unes lectures apassionants.

Esperem que us hagi agradat tant com a nosaltres!