XVII Jornada d´Invesjove 2024

El dia 22 de març del 2024 vam tenir la Jornada d´Invesjove 2024.

Van venir representants de l´ajuntament, Adjunts del Servei territorial d´Educació així com tot el Servei Educatiu de la Cerdanya. També representants del Consell Comarcal i d´IDAPA.

Els grans protagonistes de la jornada van ser els exalumnes i alumnes DE 1r i 2n de Batxillerat de l’institut Pere Borrell.

Vam escoltar la ponència de l´exalumne i graduat Marc Pont sobre la “Importància de les Ciències Socials: un estudi Sociològic de la Cerdanya”. Un tema molt actual i preocupant que ens va desvetllar realitats controvertides de viure a la Cerdanya.

També vam escoltar dels alumnes de 2n de Batxillerat: Ayman Abetyoui, Martina Garzolio, Aixa Rodríguez i Mercè Laguarda els seus treballs de recerca. Vam escoltar 4 treballs molts diferents i interessants.

També vam tenir una taula rodona on exalumnes de l´institut ens van explicar els pros i els contres de marxar a estudiar fora de la Cerdanya. Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van poder escoltar de primera mà l´experiència viscuda per excompanys i van poder preguntar sobre dubtes que tenien.

Volem agrair al Consell comarcal de la Cerdanya el seu suport i l´esmorzar que vam gaudir a la meitat de jornada.

També volem agrair a IDAPA per la col·laboració en la jornada i a l´ajuntament de Puigcerdà pels obsequis donats als ponents.

Va ser una jornada molt enriquidora on alumnes de 1r i 2n de batxillerat van poder aprendre i conèixer experiències i aprenentatges d´altres companys.