XVI Jornada Invesjove 2023

El passat 30 de març es va celebrar la Jornada de Recerca a secundaria INVESJOVE de l’Alt Pirineu i Aran a Puigcerdà.

Hi van assistir uns 180 alumnes de 1r i 2n de batxillerat de l’Institut Pere Borrell que van poder gaudir de la xerrada de Pau Bombardó sobre Què hi ha després del Treball de Recerca i de les exposicions dels treballs de recerca dels seus companys.

Els alumnes que van exposar van ser:

• Llorenç Huertas Colomer – Aproximació científica a la música i els seus efectes sobre la ment humana
  • Berta Puig Orriols – Sota el Feminisme
  • Jordi Girvés Rábade – Com fer un curt d’animació en 3D

Vam poder gaudir de la jornada acompanyats de diversos representants de les entitats organitzadores i col·laboradores.