XV InvesJove – 2022

Des del Servei Educatiu de la Cerdanya ens complau anunciar-vos que el divendres 8 d’abril de 2022 es celebrarà al Museu Cerdà, a Puigcerdà, la XV edició d’InvesJove.

Aquesta jornada es pot realitzar gràcies a la participació de l’alumnat i del professorat, i al suport de l’ajuntament de Puigcerdà i del Consell Comarcal de la Cerdanya, entre d’altres. Es un espai que permet fomentar el treball d’investigació per part de l’alumnat de 2n de Batxillerat amb curiositat per algun tema. Cosa que permet introduir-los a la metodologia científica. El resultat és la seva presentació davant l’auditori.

A més, comptarem amb la participació de Mònica Pons Hernández, una estudiant predoctoral al Centre d’estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT). La ponència amb la qual ens obsequiarà s’anomena. Recerca i Criminologia Verda: el comerç il·legal d’espècies protegides.

Per altra banda, es realitzarà una taula rodona on alumnes que han acabat un o dos anys ençà expliquen la seva experiència amb el canvi que han viscut i com és estudiar amb el seu tipus de formació.
Seguidament, us deixo el cartell i el codi qr del díptic de la jornada, us esperem:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *