XIX Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat dimarts 21 de març es va celebrar el XIX Certamen de Lectura en Veu Alta al Teatre Municipal d’Alp. Enguany ha estat el primer cop que s’ha celebrat presencialment a la comarca i on han participat escoles de la zona.

El certamen s’organitza des del Departament d’Educació i la Fundació Enciclopèdia Catalana. Volem agrair a tots i totes les participants en el certamen i donar-los l’enhorabona per la seva lectura.

Els representants que aniran a la Final Territorial de Girona (25 d’abril a Sant Gregori) són:

• Categoria Grumets Vermells: Pol Molina Pous de l’escola Alfons I (Puigcerdà)
  • Categoria Grumets Verds: Tanit Garrote Sastre de l’escola Ridolaina (Montellà)
  • Categoria Timoners: Rafael Montaño Acosta de l’escola Llums del Nord (Puigcerdà)

Moltes felicitats!