Xerrada de complicitat de les famílies

Ahir, 16 d´abril, vam tenir el plaer d´escoltar a la sociòloga i educadora Alba Castellví amb una llarga trajectòria fent tallers a pares i a professors sobre bons hàbits i gestió de conflictes. En aquest cas, i progressant en la infografia que s´està elaborant en el programa Som com Som, sobre el mal ús del mòbil i els problemes afectivo-sexuals que provoca, li vam demanar fer una xerrada on el tema principal fos l´assessorament a professors per poder orientar a les famílies en la reunió de final de curs.

Ens va donar pautes de la importància de sensibilitzar i empatitzar amb l´ús de pantalles en edats vulnerables. A més a més ens va donar orientacions del risc d´un mal ús de pantalles, així com de recomanacions per donar a les famílies en la reunió d´inici o de final de curs.

També ens va facilitar recursos per als pares per poder facilitar la feina amb els alumnes tots plegats potenciant el treball com a equip.

Vam fer una dinàmica bastant reveladora i ens vam sentir molt partícips en tot moment.

Gràcies Alba i fins la propera, que esperem sigui aviat.