Setmana del Projecte “històries i camins”

Aquesta setmana ens han visitat moltes escoles de la Cerdanya: escola Alfons I, escola Vedruna, escola Ridolaina, escola Santa Cecília, escola Portella Blanca, escola El Puig, escola Jaume I, escola Llums del Nord, escola Pere Sarret, escola Sant Serni, escola Mare de Déu del Talló.

Tots han gaudit i han après les històries que amaguen 6 camins del Pirineu. Històries reals, fictícies, romàntiques, tristes… que han viscut algunes persones o personatges.

Esperem que aquests projectes ajuden a conservar i protegir camins del Pirineu. Ajudem a conservar-los i  a tenir-ne cura.

Gràcies IDAPA i Sheila per fer- ho possible.

Agrair també al consell comarcal per la ajuda i al SEI de la Cerdanya.

Caminem pel nostre entorn i coneguem les històries!