Recerca de les matemàtiques aplicades a l’aula – Sessió oberta.

El dimarts 24 de gener de 16 a 18h, dins del grup de treball RemaP (https://grup-rema.github.io/) tindrem sessió presencial que també es podrà seguir telemàticament (https://meet.google.com/yir-uics-kaj)

Aquesta sessió està oberta a tothom i creiem que pot ser particularment interessant, tant dins de l’àmbit matemàtic com des de qualsevol altre àmbit. La xerrada anirà a càrrec de Lluís Mora:

Catedràtic de secundària i professor de Matemàtiques al Departament d’Ensenyament.

Doctor en Didàctica de les Matemàtiques, actualment treballa al CESIRE (àmbit de Matemàtiques)-CREAMAT i és professor associat de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona. També és president d’APaMMs, (Associació de Professors i Mestres de Matemàtiques) i membre de la FEEMCAT (Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya). Ha estat professor i director de centres de secundària i formador de docents en els àmbits de matemàtiques i de mitjans audiovisuals. Ha publicat diversos articles sobre l’ensenyament/aprenentatge de les matemàtiques amb l’ajut d’eines digitals.

Presencialment la sessió es realitzarà a l’Institut Pere Borrell

Títol: Situacions d’aprenentatge i projectes en l’àmbit de Matemàtiques

Resum:

Estem vivint una època, una altra, de canvi de currículum. Una nova terminologia i una nova reorganització. Però, de veritat això és així? Quins canvis comporta realment respecte del que hem fet fins ara? Com afecta les activitats d’aula?

Els projectes són una metodologia que ens pot ajudar a treballar a l’aula per assolir les idees que s’hi proposen. Però, què són?, quines dificultats presenten? Quina estructura poden tenir?

Tot un seguit de preguntes a les que intentarem donar alguna resposta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>