Projecte “Històries i camins” 3r ESO

Aquesta setmana li ha tocat el torn als alumnes de 3r d´ESO de Puigcerdà. Han vingut a veure l´exposició alumnes de l´institut Vedruna i de l´IES Pere Borrell.

La Sheila, els hi ha explicat 6 històries compreses en diversos camins del Pirineu. Els alumnes han gaudit i han pogut somiar amb les històries que han escoltat.

Moltes gràcies Sheila i IDAPA per portar aquesta exposició itinerant tan interessant i que cuida i protegeix la història i els camins de tota la vida.

Gràcies també a la biblioteca i l´arxiu per cedir l´espai per aquesta exposició.

Fins la propera!