Matinal Artística I4-I5

El 7 de maig vam celebrar la matinal artística al poliesportiu de Bolvir. L´alumnat de I4 i I5 van poder gaudir d´un dia ple d´activitats.
La companyia Bufanúvols ens van transportar pels 5 continents amb diversos instruments i músiques.
A continuació, l´alumnat va poder jugar i desenvolupar la seva creativitat amb 6 tallers molt dinàmics. Es van poder crear el seu punt de llibre i es van emportar una xapa de record.
Després van poder dinar al parc de Bolvir i jugar una bona estona.
Va ser un dia molt divertit i màgic on vam poder compartir activitats i una bona estona tots plegats.
Volem donar les gràcies a l´ajuntament de Bolvir, a l´escola per cedir-nos els espais, al Consell Comarcal i a l’Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida per finançar part de l’activitat i a la companyia Bufanúvols per la seva actuació.
I sobretot, gràcies a tot l´alumnat i professorat per fer d´aquest dia un dia tan especial.