Jocs Florals de Calalunya

Divendres, 17 de maig vam reunir les escoles que han participat dels jocs florals de Catalunya per premiar els  finalistes de les 15 categories, entre elles prosa i poesia, d´edats compreses entre 6 i 16 anys. Vam tenir representació de diverses escoles de tot el territori de l´Alt Pirineu i Aran.

Moltes gràcies els que vau venir a l´acte i els que vau estar connectats en streaming, ja què l´acte va ser visionat en directe i l´alumnat  finalista  va poder llegir un fragment de la seva obra.

Els finalistes van rebre un obsequi i un diploma!!

Les escoles i instituts participants també van rebre un diploma.

Per finalitzar l´acte, la Margarita i l´Albert, de l´escola de música, ens van tocar l´acordió i la guitarra unes cançons tradicionals.

Agraïm l´assistència de representants de l´Ajuntament d´Alp, del director de Serveis Territorials de l´Alt Pirineu i Aran, la coordinadora LIC i l´assessora LIC de la comarca.

Com a Servei Educatiu ens enorgulleix haver celebrat el primer acte de Jocs Florals de Catalunya de l´Alt Pirineu i Aran a la nostra comarca, la Cerdanya.