I JORNADA D’INNOVACIÓ AVANÇADA: EDUCACIÓ I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL

El pròxim dia 9 us animem a participar en la 1a Jornada  a la I Jornada d’Innovació Avançada “Educació i interl·ligència artificial”, organitzada per la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital del Departament d’Educació.

INSCRIPCIÓ

La jornada va dirigida a professorat de tots els nivells educatius i tècnics i professionals de l’àmbit de l’educació o de la intel·ligència artificial.

OBJECTIUS
  • Compartir un llenguatge comú respecte a la intel·ligència artificial.
  • Presentar algunes experiències que incorporen l’ús de la intel·ligència artificial als centres educatius.
  • Explorar oportunitats perquè els centres puguin desenvolupar projectes d’innovació avançada per cobrir necessitats prèviament identificades.
Horari Activitats Presentacions
17.00 Benvinguda
Mar Camacho, directora general d’Innovació Recerca i Cultura Digital
17.05 Presentació de la jornada
Ana Albalat, sub-directora general de Recerca i Cultura Digital
17.10 Ponència: La intel·ligència artificial aplicada a l’educació.
Carles Sierra, director de l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artificial del Consell Superior d’Investigacions Científiques
17.40 Projectes d’innovació avançada als centres educatius, com i per què?
17.45 Intel·ligència artificial i millora de la cohesió social. El Projecte IA-WATSOM.
Javier Peman, Public Sector Sales IBM Catalonia – SPGI – Europe i Gustavo Beltrán, director de Watsomapp i fundador de Kioai.
18.00 IA-WATSOM i les mesures reparadores a l’Escola Els Pins
18.05 IA-WATSOM i #aquíproubullying a l’Institut Escola Lloret de Mar
18.10 Una aproximació de la intel·ligència artificial a la Generalitat de Catalunya. Lluís Sancliment, Direcció d’Innovació i Dades del CTTI
18:25 El futur de la intel·ligència artificial aplicada a l’educació