Cúpula Gustum

Avui ha començat la jornada de Cúpula Gustum. Un projecte educatiu que dona a conèixer qui, com i on es produeixen els aliments que consumim diàriament i quin impacte té el seu consum en el manteniment del medi rural. El projecte es fonamenta en el producte agroalimentari local, fomentant el desenvolupament rural a través de la seva promoció i comercialització i la seva relació amb altres sectors del territori.

Volem agrair a l´escola Alfons I per cedir-nos l´espai.
Avui han participat alumnes de les escoles de la comarca com Llums del Nord, Ridolaina i l´Alfons I.
Esperem que us agradi!