Certamen de Lectura en Veu Alta

Anima els teus alumnes a participar al
XIX Certamen escolar de lectura en veu alta!

image

Ha començat un nou curs i, per tant, comença una nova edició del Certamen escolar de lectura en veu alta, la dinovena!

El Certamen escolar és un projecte de Fundació Enciclopèdia que té com a objectiu incentivar la lectura en català entre els nens i les nenes i animar-los a compartir-la. Pensem que la iniciativa pot ser del teu interès i és per això que t’animem a participar-hi!

Aquest any, des de Text, us anirem proporcionant diferents propostes amb orientacions i material perquè pugueu preparar el Certamen a l’aula.

Us hi podeu inscriure fins al 8 de novembre al web de Veualta. Hi trobareu els títols que proposem per a les semifinals, les bases i una pila de recursos que us poden ajudar.

INSCRIPCIONS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *