Activitat d’Aprenentatge Basat en Jocs

Els dis 14 i 15 de març es va dur a terme l’activitat d’Aprenentatge Basat en Jocs conduïda per Jaume Vega (Màgia de Tinta) i on hi van assistir docents de diferents centres i nivells educatius.

Vam conèixer diferents jocs per treballar a l’aula amb els alumnes:

• Magic Maze: és un joc cooperatiu que ens servirà per detectar els rols de cada alumne dins un equip o per anul·lar-los quan juguin en mode silenci. Perfecte per practicar el treball en equip i la cooperació.

• Pispa Lletres: joc de llengua que ens pot servir per treballar vocabulari après i treballat prèviament. Molt adaptable a tots els nivells ja que és molt visual.

• Harvest Dice: joc per treballar l’estratègia i el càlcul mental. Hauràs de plantar l’hort en funció de la variació dels preus dels productes i alimentar un porquet per guanyar punts.

• Layers: joc de precepció visual on hauràs de reproduir un patró amb 3, 4 o 5 capes diferents. Joc multinivell.

• SET: joc de percepció visual on hauràs de trobar les combinacions (SET) on es compleixin quatre condicions iguals o diferents.

• BrainBox: joc de memòria on hauràs de retenir informació en poc temps i respondre unes preguntes sobre allò que has vist.

Hem gaudit molt en les dues sessions!

Més endavant en prepararem més on podrem conèixer altres jocs!