Quotes i pagaments

Els preus a pagar per les activitats realitzades al CdA de Tremp, així com de l’allotjament i manutenció a l’Alberg del Pallars, estan regulats per llei pel Departament d’Educació, i publicats a la següent pàgina web: http://xtec.gencat.cat/ca/serveis/cda/inscripcio/

Segons l'ORDRE ENS/163/2016, les quotes d’activitats d’ensenyament-aprenentatge són les següents:
Tipus d’activitat Import per alumne i dia
Activitats d’un dia (sense estada)   3 € per alumne
Activitats en el marc d’una estada   3 € per alumne i dia

Aquest abonament es realitzarà mitjançant transferència bancaria al compte corrent del CdA de Tremp:

ES65 2100 0030 8102 0159 0202

Algunes activitats específiques, en les que es visiten o treballen espais no vinculats directament al CdA de Tremp, tenen un recàrrec al preu oficial, especificat en la pàgina on es descriu aquesta.

En el cas de tenir alumnat amb dret a bonificació o exempció, el centre ho haurà de comunicar al CdA de Tremp amb anterioritat a la sortida o estada:

Bonificacions del 50%: Exempcions:
Tenen dret a una bonificació del 50% de l'import del preu públic, els membres de família nombrosa de categoria general i els membres de família monoparental. a) Els membres de família nombrosa de categoria especial.

b) Les persones que tinguin una discapacitat acreditada igual o superior al 33%.

c) Els membres de famílies víctimes de violència de gènere.

d) Les víctimes d'actes terroristes, els seus cònjuges i els seus fills o filles.

e) Els alumnes de centres que tinguin la consideració de complexitat màxima

Les quotes especials d’allotjament i manutenció de l’alberg de Tremp (pertanyent a la xarxa d’albergs de la Generalitat de Catalunya XANASCAT) per als alumnes de primària i secundària que assisteixen als Camps i Entorns d'Aprenentatge, són les següents (consultar els preus per a mestres, professorat i universitaris):

Concepte Import / dia
Pensió completa (allotjament i manutenció)   33,80 €
Mitja pensió   25,70 €
Dormir i esmorzar   15,10 €
Àpat addicional (dinar o sopar)     10,90 €

(Acordat amb l’Agència Catalana de la Joventut)

Abans d’acabar el mes de setembre s’ha d’ingressar una bestreta del 10% de l’import total a pagar a l’alberg de Joventut per tal de confirmar la reserva.

El desplaçament entre el centre docent i el CdA de Tremp va a càrrec del propi centre docent.
Els desplaçaments corresponents a algunes activitats específiques (assenyalats a la web) fora del casc urbà de Tremp, o dels seus voltants, poden requerir un cost addicional en concepte de transport que ha d’assumir el centre educatiu.