Preparació de l’estada

Organització i funcionament

En els diferents subapartats d’aquesta pàgina trobareu tota la informació necessària per una preparació òptima de la vostra estada.

En aquest document podeu trobar un resum amb aspectes pràctics i organitzatius de l’estada (que cal portar, horaris,… ).

Accés al node del vostre centre

Dins d’aquest web, hi ha un espai privat per al vostre centre on trobareu materials i enllaços personalitzats pel treball previ i podreu penjar els vostres comentaris i fotos després de la visita. Busqueu el logotip o el nom de la vostra escola o institut dins de la xarxa interna (intranet).

En el següent document trobareu els passos a seguir per poder realitzar aquesta comunicació interna centre-EdA.

Preparació de l’estada

La trobada de coordinació presencial és una jornada adreçada als docents que tenen prevista una estada amb el seu alumnat al CdA de Tremp.

En aquesta trobada, a banda de conèixer les instal·lacions del CdA i l’alberg de Tremp, es concretarà la planificació de la proposta educativa que cada centre educatiu desenvoluparà durant la seva estada al CdA de Tremp.

Tingueu en compte que les estades als Camps i Entorns d’Aprenentatge serveixen per aprofundir aspectes del procés d’ensenyament-aprenentatge que l’alumnat treballa als centres escolars i pretenen desenvolupar aspectes competencials i complementar el currículum que els alumnes reben als seus centres. És per tot això, que creiem que és molt important l’assistència a aquesta jordana.

En cas de no voler-se desplaçar fins al CdA de Tremp, també s'ofereix l'opció de realitzar la trobada de coordinació de forma telemàtica.

Us recordem que per formalitzar la inscripció heu de portar a la reunió de coordinació, o enviar al CdA de Tremp (per correu postal o electrònic) uns dies abans de l’estada el full d’inscripció definitiva, signat pel director/a i amb el segell del centre.

També seria convenient aportar amb anterioritat a l’estada la següent informació:

• Llistat d’alumnes que poden gaudir d’exempció o bonificació en el preu públic pel servei d’activitats dels Camps d’Aprenentatge, segons l’ordre ENS/163/2016 (com per exemple alumnes de famílies monoparentals, nombroses…). Per gaudir aquests descomptes s’han d’adjuntar les fotocòpies dels documents acreditatius (carnets de família nombrosa, discapacitat…)
  • Llistat d’alumnes amb al·lèrgies i/o intoleràncies alimentàries (per comunicar-ho a l’alberg)

Per últim seria de molta utilitat per a la bona marxa de les activitats i organització a l’alberg que el primer dia de l’estada estiguessin definits:

• Distribució d’alumnes a les habitacions de l’alberg, en grups de 6 o 8 (nombre de llits en cada habitació). Ho podeu organitzar en aquest full.
  • Grups de treball dels/les alumnes ( 2, 3 o 4 alumnes per grup, segons l’activitat)

Com ja s’ha especificat en la pàgina de l’allotjament, aquest es realitza a l’Alberg de Joventut del Pallars, de la xarxa XANASCAT de la Generalitat de Catalunya.

Els preus de l’allotjament i manutenció estan especificats en el punt 2 de la pàgina quotes i pagaments.

Per a la vostra organització seria convenient que us poséssiu en contacte directament amb l’alberg i tinguéssiu en compte els següents documents:

En aquesta pàgina trobareu una proposta d’activitats prèvies a la vostra estada. Recordeu que l’estada forma part d’una seqüència d’ensenyament-aprenentatge que comença a l’aula abans de venir a Tremp i que ha d’estar relacionada amb el projecte curricular del centre.

Un temps abans de l'Estada, personal del CdA de Tremp es posarà en contacte amb els professors/es o mestres del grup per a recomanar un tipus o altre d'activitats prèvies.

Hi ha tres tipus d’activitats prèvies, relacionades amb els tres àmbits que desenvolupa al CdA de Tremp. Podeu escollir totes les d’un mateix àmbit, o triar-ne algunes de diferents àmbits, segons la programació de l’estada que els centres han pactat  amb el CdA i dels objectius a assolir.