Problemes Physicat: concurs en línia de física per a alumnat de 4t ESO. Inscripcions fins al 10 de març

Problemes Physicat” és un concurs de resolució de problemes de física en equips de 4 a 6 membres adreçat a alumnat de 4t d’ESO. Organitzat pel grup de treball Physicat del Centre de Recursos Pedagògics del Gironès, enguany celebra la seva cinquena edició. El concurs es porta a terme de forma telemàtica en els centres inscrits, el dia i l’hora escollits, dins del termini estipulat (per aquesta edició estarà obert del 20 al 31 de març). El període d’inscripció s’estableix del 27 de febrer al 10 de març.

Informació de la mecànica del concurs, continguts i accés a la inscripció:

Després de Setmana Santa es publicaran al bloc del certamen els equips guanyadors i es podran consultar els enunciats amb les solucions. Els centres participants rebran un correu de Physicat amb la classificació dels seus grups.

Canal de comunicació per qualsevol dubte o aclariment: