7a edició del Fòrum de Joves Talents de Catalunya: places disponibles

Del 29 de juny al 2 de juliol de 2022 se celebrarà la 7a edició del Fòrum de Joves Talents de Catalunya, organitzada per l’Exploratori de Recursos de la Natura de Berga i la Universitat Politècnica de Catalunya. En aquesta edició en format presencial el tema central és “El BOSC i el canvi climàtic”. Aquest fòrum s’adreça a 40 joves de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat de tota Catalunya amb l’objectiu principal d’incentivar l’interès per la ciència i la tecnologia entre els joves de secundària.

Els centres interessats hauran de seleccionar un o dos alumnes (noi i noia, preferentment, entre els que estiguin fent o s’orientin al batxillerat científic i tecnològic.) amb bon expedient acadèmic i interès per les ciències i les tecnologies. Inscripció a través del següent formulari.

La Universitat Politècnica de Catalunya certificarà la participació de l’alumnat en el Fòrum, sufragant íntegrament les despeses durant els tres dies que d’estada a Berga: allotjament a l’hotel en PC, manutenció i activitats. El transport de l’alumnat fins a Berga el dia d’arribar i la tornada, és a càrrec de les famílies.

La informació més detallada la trobareu aquí. Per a qualsevol informació complementària us podeu adreçar a: programasteam@xtec.cat a l’atenció de Mireia Braup.