Trobada robòtica Sant Feliu de Guíxols i Vall d’Aro

El proper dimarts 30 d’abril de 2024 a l’Escola Mossèn Baldiri Reixach de Sant Feliu de Guíxols  es celebrarà la primera edició de la jornada i trobada de robòtica entre els centres participants del Grup de Treball de Robòtica de Sant Feliu de Guíxols i la Vall d’Aro.

Es realitzaran reptes de robòtica col·laboratius amb el programari Scratch que hauran de resoldre els alumnes de primària de les escoles participants, ESC Els Estanys, ESC Fanals d’Aro, ESC Vall d’Aro, ESC Pedralta, ESC Ardenya, ESC Gaziel, ESC L’Estació i l’ESC Mossèn Baldiri Reixach.

Els alumnes de secundària de l’INS Ridaura, INS Sant Elm i L’INS Sant Feliu de Guíxols, organitzaran  tallers participatius on compartiran les experiències que estan duent a terme en els seus centres.

En aquest enllaç hi podeu trobar més informació.