Com escollir recursos digitals de qualitat per als infants

Els infants s’han apropiat dels mòbils i les tauletes amb naturalitat. Però pels adults són eines noves, i ens preocupa l’ús que en fan les nenes i els nens, ens preocupa el temps que hi dediquen, la seva salut i la seva seguretat.

Com escollir recursos digitals de qualitat per als infants és un contingut del projecte de recerca: Anàlisi d’Apps i dels mecanismes de protecció per a la primera infància. Suggeriments i bones pràctiques per a escollir i crear continguts interactius segurs i de qualitat.

Ha estat finançat pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya i desenvolupat per un equip de recerca integrat per la Universitat de Vic, la Universitat Central de Catalunya, la Universitat de Barcelona, el Tecnocampus Mataró, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Oberta de Catalunya i la Universidade Federal de Santa Caterina (Brasil).