
Descobreix “El Suro a l’Aula”: Una visita pedagògica per a docents
Tens ganes de portar nous materials i experiències pràctiques a la teva aula? La Fundació Institut Català del Suro (ICSuro), en col·laboració amb el Servei Educatiu del Baix Empordà, convida tots els docents de Cicle Mitjà, Cicle Superior, Secundària i Batxillerat a una visita per conèixer el potencial didàctic d’un material tan nostrat com el suro.
La visita, que tindrà lloc el dijous 4 de juny de 2026, de 17:30 h a 20:00 h, a la Fundació Català del Suro ( C/de la Riera,40 de Palafrugell) està pensada perquè els assistents no només rebin informació, sinó que puguin experimentar de primera mà amb els recursos disponibles.
Durant la vista, es duran a terme tres activitats principals:
- Presentació dels Toolkits educatius: Es donaran a conèixer aquests maletins pedagògics com una eina didàctica innovadora. S’explicarà detalladament el seu contingut, com estan estructurats i quin és el seu recorregut pedagògic per aplicar-los directament amb l’alumnat.
- Taller experimental: Una sessió totalment pràctica on es realitzaran exemples basats en els toolkits. L’objectiu és experimentar amb el suro com a material, descobrint les seves propietats i possibilitats dins l’àmbit científic i creatiu.
- Visita a l’ICSuro: Els participants podran conèixer les instal·lacions de la Fundació, consolidada com un centre de referència en recerca, qualitat i divulgació del sector surer.
És una oportunitat única per connectar amb un sector clau del nostre territori des d’una vessant educativa. Els materials presentats ofereixen una forma interactiva de treballar competències transversals, des de la sostenibilitat fins a la ciència aplicada, utilitzant un producte natural i de proximitat.
Inscripcions en el següent enllaç


