Premi Atrapallibres i Protagonista Jove

📚El Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCAT) convoca el 18è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres» i el 26è Premi de Literatura «Protagonista Jove», amb el propòsit de fomentar la lectura i convida els infants i joves d’entre 9 i 16 anys a esdevenir jurat d’uns premis literaris.

L’objectiu d’aquests premis és aconseguir que el major nombre possible d’infants i joves llegeixin els llibres seleccionats; es constitueixin com a Jurat dins de cada centre docent o biblioteca; els presentin i defensin davant dels seus companys i, entre tots, anomenin el que consideren millor. Es pretén que la veu dels infants i joves es faci sentir, donant-los l’oportunitat de funcionar com a Jurat amb repercussió més enllà del centre escolar i de la biblioteca. D’aquesta manera es vol donar valor i veu a l’opinió dels joves com a lectors, estimular la seva formació literària i oferir-los l’opció de convertir-se en jurat d’un premi que va més enllà del seu centre escolar, llibreria o biblioteca.

Consulteu els llibres finalistes seleccionats.

• Període d’inscripció a l’edició 2022/2023  → 14/06/2022 – 31/12/2022
  • Publicació dels vídeos minut d’or dels autors/es finalistes als Premis Atrapallibres i Protagonista Jove → 21/11/2022
  • Finalització del període d’inscripció →31/12/2022

Tota la informació aquí.