
Jornada d’Orientació de la 33a Fira de l’Estudiant: una oportunitat per reflexionar sobre el futur educatiu
La Jornada d’Orientació és un el punt de trobada per a professionals de l’educació i l’orientació educativa. Aquest vol ser un espai de debat i reflexió sobre la millora dels processos orientadors.
En el marc de la jornada s’acollirà la conferència sobre “Com activem l’orientació per un futur sense abandonament escolar?”, a càrrec de Rosalina Alcalde, directora de la Plataforma Zero Abandonament de la Fundació Bofill. Compartirà estratègies i projectes per prevenir l’abandonament escolar.
També es dedicarà un espai per parlar de les “Últimes novetats al sistema Educatiu”, a càrrec d’inspecció i coordinació de Formació Professinal (Serveis Territorials d’Educació i Formació Professional a la Catalunya Central)
Totes aquestes conferències tindran lloc a la U. Manresa (Fundació Universitària del Bages), a partir de les 9h de dijous 20 de març de 2025 i fins les 14 h.
Us podeu inscriure i trobar més informació en aquest enllaç
