
Maleta pedagògica
Maleta pedagògica que conté la reproducció d’eines i estris caracterÃstics del PaleolÃtic. Pensada per apropar l’alumnat a la vida de les primeres comunitats humanes caçadores i recol·lectores, a través de la manipulació directa dels materials. Inclou un dossier amb una introducció al context històric, descripció de les peces i propostes d’activitats didà ctiques.
1 caixa de fusta amb nansa metà l·lica de mida 80×40. Pes uns 3kg.
En aquest enllaç podeu trobar el CONTINGUT DE LA MALETA
PRIMÀRIA
ESO
Disposem d’altres maletes pedagògiques per completar la prehistòria:
NORMES D’ÚS DEL SERVEI DE PRÉSTEC
El CRP del Bages comprova les maletes pedagògiques després de cada RETORN, i per tant s’entreguen amb tots els elements en perfecte estat.
· Cal respectar les dates marcades tant de recollida com de retorn. En el cas que no la vingueu a RECOLLIR, al cap de 4 dies s’anul·larà automà ticament el préstec. En cas de no RETORN, ens posarem en contacte tant amb l’usuari com amb el centre per comunicar-vos aquest fet i acordar una nova data si s’escau.
· És responsabilitat de l’usuari i en segon terme del centre assegurar-se del correcte funcionament del recurs i de revisar-ne el llistat d’elements que conté, tant abans d’utilitzar-lo com prèviament al seu retorn.
· Tant l’usuari com el centre han d’informar de qualsevol incidència que afecti el material un cop acceptada la maleta, o bé en el moment de l’entrega.
· Un cop ens heu RETORNAT la maleta, el CRP del Bages en revisa el contingut exhaustivament aixà com l’estat dels materials. · En cas de pèrdua, deteriorament o mal ús dels materials de la maleta ens posem en contacte tant amb l’USUARI com amb el CENTRE EDUCATIU. L’USUARI és el primer responsable i, per tant, haurà de fer la reposició dels materials deteriorats o extraviats.
