Llengua parlada

Orientacions sobre com estimular la parla amb els més petits.

Bloc del diari 20 minutos ones donen orientacions per com estimular la parla amb els més petits. Fes clic a la imatge per visitar la pàgina.

Orientacions pels casos amb Trastorn especific del llenguatge.

Pàgina del Servei Educatiu del Baix Empordà  (EAP) on es donen orientacions per la intervenció a l’aula dels nens amb trastorn específic del llenguatge.

Alumnes amb dificultats del llenguatge.

Pàgina elaborada pel CREDA de Barcelona Comarques on s’hi poden trpobar guies i recursos per entendre i intervenir en casos d’alumnes amb dificultats del llenguatge (TEL, tartamudesa, expressió escrita entre altres).

L’ús del llenguatge a l’escola.

Pots descarregar el llibre de propostes d’intervenció per l’alumnat amb dificultats de comunicació i llenguatge. Presenta estratègies metodològiques i organitzatives acompanyades d’exemples pràctics d’ activitats d’ensenyament-aprenentatge útils per al conjunt d’infants i, molt especialment, per a l’alumnat amb dificultats en l’àmbit lingüístic i comunicatiu.

Guia per a famílies d’infants amb tartamudesa. Generalitat de Catalunya.

Amb aquesta guia es pretén facilitar orientacions i recursos als pares i mares perquè puguin ajudar els seus fills en el desenvolupament del llenguatge.